Často kladené otázky

Pred prevzatím zariadenia Vás informujeme o maximálnej cene a dobe opravy a následne po diagnostike technikom Vám zavoláme presnú cenu (v prípade že by suma presahovala dohodnutý cenový strop) na odsúhlasenie a pokračovanie v oprave. V prípade opravy diagnostiku neplatíte. Pokiaľ si zariadenie neželáte opraviť alebo je oprava nemožná, platíte len diagnostiku.

Nie, stačí sa zastaviť na ktorejkoľvek našej pobočke vo Vami vyhovujúcej dobe v čase otváracích hodín.

Nie, na našej pobočiek nie je možnosť platba kartou

V nákupnom centre zaparkujete tskmer vždy.

Pri mobiloch a tabletoch nie je nutné nič, stačí samotné zariadenie a ak máte ochranný kód, poprosíme o jeho zrušenie, je to z dôvodu otestovania plnej funkčnosti zariadenia po oprave. Pri notebooku nepreberáme nabíjačku ani tašku.

Áno, pri oprave mobilov, ako je napríklad výmena prasknutého skla, nefunkčného tlačidla, slúchadla, mikrofónu a všetkých ďalších opravách Vám ostáva všetko v nezmenenom stave, kontakty, správy, fotky… V prípade reklamácie odporúčame mobil odovzdať bez užívateľských dát, nakoľko je bežným postupom pri testovaní problému aj obnova do továrenských nastavení. Pokiaľ si neviete dať rady so zálohovaním dát, opýtajte sa na túto možnosť našich technikov pri odovzdávaní zariadenia

V každom prípade je nutné čo najrýchlejšie vybrať batériu z prístroja. Zapínanie telefónu je veľmi riskantné a môže spôsobiť skrat prístroja. Oprava je potom oveľa náročnejšie a tým aj nákladnejšia. V prípade, že prístroj zasiahla agresívnejší látka ako voda (víno​​, slaná / jarová voda), telefón najprv umyte čistou vodou a osušte fénom (batériu neumývajte a pokiaľ je možné, nedávajte do prístroja). Ani potom sa nepokúšajte uvádzať prístroj do prevádzky. Čo najskôr potom navštívte naše najbližšie servisné stredisko, kde Vám technik telefón odborne opraví.